- {A/B} B - kiek iš viso žmonių gali turėti šią galią. A - kiek žmonių ją turi.
- Rinkitės tik tas galias, kurios priklausys tai civilizacijai, kurioje ruošiatės gyventi.
- Į Alheimą gali registruotis 3 pirmi nariai. Toliau patekimas į Alheimą bus tik per taškus (surinkti 15 000 t.).
- Surinkus 5 000 taškų galima pasirinkti dar vieną galią iš Jums priklausančios civilizacijos.
- Galių rezervuotis negalima.
- Karts nuo karto bus pridedamos naujos galios.
|
✗
OMNIPATIJA - tai visų kitų civilizacijų turimi gebėjimai. Kadangi Asgardo gyventojai yra pasiekę aukščiausiąjį lygį, jie turi privilegiją turėti visus kitus gebėjimus. Tačiau kaip taisyklės be išimčių? Asgardo gyventojai
NEGALI turėti Helheimo gebėjimų, nes Helheimas yra atskiras, mirusiųjų, pasaulis.
{1/3}✗
ORO KONTROLĖ - gebėjimas valdyti orą, sukurti įvairių stiprumų vėjo gūsius. Lavinant gebėjimą galima pradėt valdyt orus, t.y. saulėtą dieną paverst pražūtinga audra ir t.t.
{0/3}✗
NEMATOMUMAS - gebėjimas tapti nematomu ribotam laikui. Lavinant gebėjimą galima prailginti buvimo nematomu laiką.
PAŠALINIS EFEKTAS: Per dažnai/ilgai naudojant gebėjimą, galima prarast galimybę sugrįžt į matomą būseną.
{0/3}✗
ASTRALINĖ PROJEKCIJA - gebėjimas ribotam laikui išeit iš savo kūno ir vaikščiot dvasios pavidalu. Jei astralinės projekcijos metu mirtinai sužeidžiamas fizinis kūnas yra prarandama galimybė patekti į Helheimą. Ir tenka visą laiką klaidžioti nematomam be kūno ir kitų galių.
IŠIMTIS: Alheime gali tapti matomu ir bendraut su kitais, tačiau vis tiek lieki kaip holograma.
{0/3}✗
GRAVITACIJOS NEJUTIMAS - gebėjimas, leidžiantis vaikščioti sienom, lubom ir visur kitur, kur paprastą žmogų veiktų žemės trauka.
{0/3}✗
MATYMAS TAMSOJE - gebėjimas leidžia puikiai matyti tamsoje.
{0/3}✗
VANDENS VALDYMAS - gebėjimas leidžiantis valdyti vandenį: keisti jo formą, užkaitinti arba atšaldyti, paversti ledu arba ištirpdyti.
{0/3}✗
ILIUZIJŲ KŪRIMAS - gebėjimas įsibrauti į žmogaus protą ir priversti jį matyti tai, ko nori.
{0/3}✗
GREITAS GIJIMAS - gebėjimas greitai išsigydyti bet kokį sužalojimą. Išlavinus gebėjimą galima išgydyti ir kitą žmogų.
{0/3}✗
PSICHONOMETRIJA - gebėjimas pamatyti kažkieno praeitį esant fiziniam kontaktui. Įvaldžius gebėjimą galimą pamatyti ir to žmogaus ateitį, tačiau tai labai išsekina.
{1/3}✗
LIKVIFIKACIJA - gebėjimas, leidžiantis savo fizinį kūną paversti skysčiu. PASTABA: Galima pavirsti tik tokio tipo skysčiu, koks yra arčiausiai galios turėtojo. Pvz: Jei sėdi šalia purvo balos tai ir gali pavirsti purvu, jei šalia ežero- ežero vandeniu. O jei vienintelis skystis šalia yra apelsinų sulčių stiklinė, tai sultimis ir virsi.Gerai įvaldžius gebėjimą galima virsti kokiu nori skysčiu.
{1/3}✗
PATIFERIJA - gebėjimas kurti, keisti ar naikinti realybę. Kol gebėjimas silpnesnis viskas turi limitus, nes viskas ir taip realu, o išlavinus gebėjimą pakeitimus galima sukurti iš nieko. Priklauso nuo turėtojo stiprumo, jis net galėtų pakeisti kažką materialaus kaip fizika į kažką neįsivaizduojamo kaip logika.
{0/3}✗
SKRAIDYMAS - gebėjimas leidžiantis skraidyt. Kol gebėjimas pilnai neįvaldytas, žmogus gali tik laviruoti pakilus daugiausiai metrą nuo žemės, o lavinant gebėjimą ir jį pilnai įvaldžius galima skraidyt kaip paukščiui ar net užsiaugint sparnus.
{0/3}✗
SIELŲ UŽVALDYMAS - gebėjimas, leidžiantis iškviesti ir valdyti dvasias. PASTABA: Šis gebėjimas yra labai pavojingas Helheimo gyventojams, kadangi jie yra mirę. Šį gebėjimą turintys gali pilnai jais manipuliuoti.
{0/3}✗
CHAMELEONAS - turint šį gebėjimą galimą susitapatinti su aplinka.
{0/3}✗
BOTANIKAS - botanikai gali bet kur ir iš bet ko išauginti augmenijos. Ar tai būtų gėlė ar krūmas ar ištisas miškas. Tiesa, pastarajam variantui reikia būt gerai įvaldžius šią galią.
{0/3}✗
PIROKINEZĖ - tai ugnies valdymas. T.y. gebėjimas ja manipuliuoti, ją sukurti iš niekur. Išlavinus gebėjimą galimą ugnį spinduliuot visu kūnu.
{0/3}✗
TELEPORTACIJA - gebėjimas, leidžiantis akimirksniu persikelt iš vienos vietos į kitą.
{0/3}✗
EMOCIJŲ VALDYMAS - turint šį gebėjimą galima valdyti kitų žmonių emocijas, t.y. padaryt juos liūdnus, laimingus, išsigandusiu ir t.t.
PAŠALINIS POVEIKIS: Per daug naudojant gebėjimą galima nebevaldyt savo pačių emocijų.
{1/3}✗
TRANSMUTACIJA - gebėjimas vieną daiktą paversti kitu.
Pvz:: iš teptuko padaryti pieštuką ir t.t.
{1/3}✗
INSITERACIJA - gebėjimas deginti daiktus vien žvilgsniu.
{0/3}PASTABA::Midgarde gyvena tik žmonės be galių arba turintys aiškiaregystės dovaną.
✗
AIŠKIAREGYSTĖ - gebėjimas matyti ateitį.
{0/8}✗
MINČIŲ VALDYMAS - gebėjimas leidžiantis įsibrauti į kito žmogaus mintis ir įteikti jam savo mintis. Pilnai neįvaldžius gebėjimo, žmogus, kurio mintis bandoma valdyt, dar kali suprast, kad mintis ne jo. O įvaldžius gebėjimą, žmogus įteiktą mintį priims kaip savo.
{0/3}✗
KALBĖJIMAS Į MINTIS - gebėjimas šnekėti į žmogaus mintis nepravėrus burnos. Išlavinus gebėjimą galimą šnekėti į žmogaus mintis esant dideliu atstumu nutolus nuo pašnekovo.
{0/3}✗
TELEKINEZĖ - turint šį gebėjimą galima minčių galia deformuoti daiktus arba juos pakelt į orą ir pernešt į kitą vietą.
{1/3}✗
ŠEŠĖLIŲ VALDYMAS - gebėjimas valdyti šešėlius. Juos perkelt į kitą vietą, nepriklausomai nuo šviesos šaltinio pusės. Išlavinus gebėjimą valdant žmogaus šešėlį galima paveikti žmogaus judesius. Kad ne šešėlis keistųsi nuo žmogaus judesių, o žmogaus judesiai nuo šešėlio.
{0/3}✗
HOLOGRAMA - gebėjimas, leidžiantis sukurti savo paties hologramą, tarsi kloną. Įvaldžius gebėjimą galima sukurti daugiau nei vieną hologramą arba sukurti kitų daiktų ar žmonių hologramas.
{0/3}✗
REINKARNACIJA - kadangi Helheimo gyventojai yra mirę, tai šis gebėjimas jiems leidžia tamsiuoju paros metu reinkarnuotis į bet kurios kitos civilizacijos gyventoją ir įgauti vieną iš tos civilizacijos gebėjimų. Tačiau pakilus saulei reinkarnacija anuliuojasi ir asmuo vėl grįžtą į savo mirusią būseną.
IŠIMTIS: Kaip Asgardo gyventojai negali įvaldyti Helheimo gebėjimų, tai Helheimo gyventojai negali reinkarnuotis į Asgardą.
{0/3}✗
ALCHEMIJA - gebėjimas paveikiant daleles bet kurią medžiagą paversti auksu ar kita vertinga medžiaga ir atvirkščiai.
{0/3}✗
NEKROMANTIJA - turint šį gebėjimą galima užsiimti juodąja magija. Išsikviesti kitas dvasias, pakenkti gyviesiems (kaip human voodoo doll) ir t.t.
PAŠALINIS EFEKTAS: Labai išsekina naudotoją.
{0/3}✗
INTAGIBILITY - gebėjimas vaikščioti kiaurai sienas.
{0/3}✗
CHIMERA - gebėjimas virsti kita būtybe, kuri susidėtu iš dviejų ar daugiau gyvūnų.
{0/3}Pvz:: Būtybė tigro galva ir erelio kūnu.